اسنپ فود هک شد

90
گروه هکری با سابقه هک تپسی، ادعا می‌کند کل داده‌های اسنپ فود را به دست آورده، شامل اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر و ۸۸۰ میلیون سفارش. این گروه، اطلاعات را برای فروش قرار داده و اسنپ فود را مطلع نکرده است. آخرین نشانه نشت اطلاعات به تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ بازمی‌گردد.

"یک گروه هکری که در فصل تابستان امسال به سیستم تپسی نفوذ پیدا کرده بود، حالا با ارائه شواهدی  اظهار می‌کند که تمام داده‌های مربوط به اسنپ فود، شامل اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر و ۸۸۰ میلیون سفارش، به دست او آمده است.


این گروه اعلام می‌کند که اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر شامل نام کاربری، گذرواژه، ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد و همچنین اطلاعات بیش از ۸۸۰ میلیون سفارش محصول را به دست آورده است.


هکر اعلام می‌کند که از این حادثه به اسنپ فود خبر نداده و اطلاعات را مستقیماً برای فروش قرار داده است. دلیل این تصمیم چیست؟ تجربه ناپسندی که با تپسی داشته‌ایم: "بعد از واقعه تپسی، تصمیم گرفتیم که در آینده با هیچ شرکتی مذاکره نکنیم!"


همانطور که بررسی‌ها  نشان می‌دهد، آخرین مورد اطلاعات نشت یک روزه تا تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ باز می‌گردد. این ممکن است نشانگر این باشد که اطلاعات حدود ۲۰ روز پیش از تاریخ مذکور از اسنپ فود سرقت شده است."


اسنپ فود هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.



90

آماده به چالش کشیدن خودتان هستید ?