کتاب مقدمات اینترنت | Internet Basics

498
اینترنت٫ شبکه بزرگی جهانیست که ما به طور روزانه در حال استفاده از آن هستیم.اما تا به حال به این موضوع فکر کردید که اینترنت چگونه کار می‌کند؟

اینترنت٫  شبکه‌ای که این‌روزها  زندگی را سریع‌تر  و لذت بخش‌تر کرده است. با یک کلیک می‌توانید از مغازه که کیلو‌متر ها با ما فاصله دارید خرید کنید   و از شعبه بانکی که در شهری دیگری است هزینه سفارش را پرداخت کنید.  اینترنت در زمان ورود به دنیای ما تاثیرات زیادی در حوزه های مختلف زندگی ما گذاشته است که کمتر می‌توان این تاثیرات را نادیده گرفت.

اینترنت شبکه بزرگی از رایانه های متصل به یک دیگر هستند که با استفاده از آن میتوانید با افرادی که در شهر یا حتی کشورهای دیگری هستند ارتباط برقرار کنید. این ارتباط از طریق کابل هایی که کامپیوتر های داخل شبکه اینترنت را به یک دیگر متصل کردند٫ برقرار می‌شود. اما قبل از اینترنت شبکه های مختلف کامپیوتری زیادی وجود داشته اما چرا اینترنت به این میزان گسترش پیدا کرده است؟

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کارکرد و تاریخچه اینترنت دارید٫ می‌توانید مقاله  "اینترنت٫ شبکه بزرگ جهانی چگونه کار می‌کند" را مطالعه کنید.


کتاب  Internet basic که توسط سایت  lifesteps.ie گردآوری شده  به مسائل مقدماتی در مورد اینترنت اشاره می‌کند.از نکات مثبت این کتاب می‌شود به لحن روان و ساده این کتاب اشاره کرد که با  کمک عکس ها و چارت های مرتبط٫ مفاهیم را به صورت راحت تری منتقل می‌کنند.

بعد از مطالعه این کتاب٫ نسبت به مسائل مقدماتی اطلاعات کامل پیدا می‌کنید و این موضوع به شما کمک می‌کند که به دنبال مسائل پیشرفته تری در دنیای اینترنت وارد شوید.

شما میتوانید کتاب را از باکس زیر دانلود کنید.

اگر در مورد این کتاب نقد یا سوالی داشتید میتوانید از طریق [email protected] با من در ارتباط باشید.


با‌آرزوی موفقیت / علی امیری

Powered by Froala Editor

498
نویسنده: Lifesteps
تعداد صفحات : 19

آماده به چالش کشیدن خودتان هستید ?