تاریخ عرضه سامسونک گلگسی S24 مشخص شد

99
سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نسل بعدی خود، یعنی گلکسی اس ۲۴ را با ویژگی‌های جدیدی که توسط هوش مصنوعی ارائه می‌شود، در تاریخ ۱۷ ژانویه(27 دی) رونمایی کند.

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نسل بعدی خود، یعنی گلکسی اس ۲۴ را با ویژگی‌های جدیدی که توسط هوش مصنوعی ارائه می‌شود، در تاریخ ۱۷ ژانویه (27 دی) رونمایی کند. این  SAP Center در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌شود و همچنین به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی سامسونگ و یوتیوب پخش خواهد شد.

شرکت در دعوت‌نامه‌های ارسال شده به رسانه‌ها به طور خاص از مدل‌های گلکسی S24 حرفی به میان نیاورده، اما به راه‌اندازی یک سری از گوشی‌های هوشمند به عنوان "هوشمندترین موبایل تاکنون" اشاره کرده است. اطلاعات لورفته و گزارش‌ها نشان می‌دهند که مجموعه جدید گلکسی اس ۲۴ شامل ساخت تیتانیوم برای گلکسی اس ۲۴ الترا، طراحی با لبه‌های مسطح و به‌روزرسانی‌های معمولی در پردازنده و دوربین خواهد بود.

 این سری در چهار مدل با اندازه‌های صفحه نمایش مختلف عرضه شود. اعلام اخیر سامسونگ از مدل مختصر هوش مصنوعی ژائوس(Gauss)، نشان‌دهنده این است که سری گلکسی اس ۲۴ اولین گوشی‌های این شرکت با قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود. گوشی‌های جدید احتمالاً از پردازنده پرچم‌داره  اسنپدراگون ۸ نسل ۳ شرکت کوالکام و پردازنده Exynos ۲۴۰۰  استفاده خواهند کرد، هر دوی این پردازنده‌ها از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد، منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد و سامسونگ گلگسی S24 باشید.




99

آماده به چالش کشیدن خودتان هستید ?